مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 08:502023-08-07اجتماعي

ظروف یکبار مصرف کاغذی با پایه گیاهی در توزیع نذورات استفاده شود


مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی اظهار کرد: شهروندان در ایام عزاداری در توزیع چای و یا هر نوع نوشیدنی دیگر از لیوان های یکبار مصرف کاغذی یا با پایه گیاهی ـ بهداشتی استفاده کنند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی اظهار کرد: شهروندان در ایام عزاداری در توزیع چای و یا هر نوع نوشیدنی دیگر از لیوان های یکبار مصرف کاغذی یا با پایه گیاهی ـ بهداشتی استفاده کنند.

اسدالله حاتمی، در گفت وگو با ایسنا گفت: با توجه به ایام محرم و اینکه یکی از سنت های پسندیده مذهبی در این ایام، اطعام نیازمندان و پذیرایی از عزاداران حسینی است که متاسفانه به دلیل استفاده از ظروف یک بار مصرف و تجمع زباله، آسیب های جدی به محیط زیست وارد می شود.

وی بیان کرد: عزاداران امام حسین(ع) باید در تمام وجوه زندگی به یاد راه و قیام عاشورا باشند و در این راستا به شهروندان و عزاداران توصیه می کنیم ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی به استفاده از ظروف یکبار مصرف گیاهی و کاغذی و جمع آوری و مدیریت پسماندهای تولیدی توجه ویژه داشته باشند حاتمی درخصوص توصیه های زیست محیطی برای حفظ سلامت عزاداران حسینی در ایام محرم اظهار کرد: هر ساله با فرا رسیدن ایام محرم و صفر، حجم زیادی از نذورات در ظروف پلاستیکی و یکبار مصرف در مساجد، هیئت ها و تکایای مذهبی در سطح استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظروف یکبار مصرف کاغذی با پایه گیاهی در توزیع نذورات استفاده شود

ظروف یکبار مصرف کاغذی با پایه گیاهی در توزیع نذورات استفاده شود