مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 11:052023-08-22اجتماعي

جاده برکت«مرز خسروی» بزودی زیربار ترافیکی می رود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، جاده برکت در غرب استان کرمانشاه در مرز خسروی نمونه یک کار راهبردی و جهادی است که با اجرا شدن این طرح مسیر ترانزیت کالا از تردد زائران جدا می شود.

کار عمرانی جاده برکت که از 15 تیرماه آغاز شده، هم اکنون به صورت شبانه روزی در حال اجرا است.

 پروژه کنار گذر خسروی به طول 3.

4 کیلومتر، قرار است مسیر تردد کامیون ها و رفت آمد زوار را از هم جدا کند و بار ترافیکی کامیون های حامل بار بین کشور ایران و عراق که در مسیر پایانه خسروی تردد دارند از مسیر تجاری خسروی بیرون ببرد و در ایام اربعین ترافیک روانی را در مرز به وجود آورد و کارها با سرعت و ایمنی بیشتری انجام شود.

برای اجرای این طرح راهبردی در مرز خسروی استانداری کرمانشاه، قرارگاه نجف اشرف و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) پای کار آمده اند.

هزینه این جاده چهاربانده 81 میلیارد تومان اعلام شده که قرار است اربعین امسال برای تردد کامیون های از پایانه باربری خسروی آماده شود.

فریبرز کرمی، مدیرکل راهداری و جاده ای استان کرمانشاه در خصوص آخرین اقدامات صورت گرفته در مرزخسروی، اظهار کرد: در مرز خسروی دو بخش تجاری و مسافری را داریم.

وی ادامه داد: در ایام اربعین قصد تعطیلی بخش تجاری را نداریم در همین راستان با هماهنگی و دستورات ستاد و استاندار کرمانشاه در حال ساخت جاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده برکت«مرز خسروی» بزودی زیربار ترافیکی می رود

جاده برکت«مرز خسروی» بزودی زیربار ترافیکی می رود