مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:402023-08-16اقتصادي

280 شرکت فناور و دانش بنیان در اردبیل فعال هستند


رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: در حال حاضر بیش از 280 شرکت فناور و دانش بنیان با اشتغالزایی بیش از یک هزار و 100 نفر نیروی انسانی جوان و نخبه در اردبیل فعال هستند.

- یوسف عباسپور در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: رسالت راهبردی پارک علم و فناوری اردبیل نفوذ فناوری در صنعت کشاورزی و جامعه و ایجاد ثروت از طریق ارتقا فرهنگ نوآوری و افزایش قدرت رقابت در میان شرکت هایی است که بر پایه علم و فعالیت تلاش می کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای نیل به این هدف پارک اردبیل مأموریت دارد با مدیریت جریان دانش و فناوری و با ارائه خدمات و حمایت های ویژه ایجاد و رشد شرکت های نوآوری را از طریق مراکز رشد تسهیل کند.

رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: در حال حاضر پارک علم و فناوری استان اردبیل با یک مرکز رشد جامع، دو مرکز رشد اقماری، سه مرکز رشد مشترک و 5 مرکز نوآوری فعالیت کرده و بیش از 280 شرکت فناور و دانش بنیان زمینه اشتغال بیش از یک هزار و 100 نفر نیروی جوان و نخبه را فراهم کرده است.

عباس پور از اخذ موافقنامه 10 درصد اعتبارات تملک دارایی استان به مبلغ 68 میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت های پارک علم و فناوری اردبیل خبر داد و بیان کرد: مبلغ 2 میلیارد تومان به منظور تجاری سازی محصولات فناورانه و نوآورانه از طرف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

280 شرکت فناور و دانش بنیان در اردبیل فعال هستند

280 شرکت فناور و دانش بنیان در اردبیل فعال هستند