مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 19:452023-08-15ورزشي

خدمت رسانی به مردم به برکت 3400 شهید اردبیل


در قالب کنگره سه هزار و 400 شهید استان اردبیل خدمت رسانی به اقشار مختلف مردم آغاز شده تا این خانواده ها به برکت شهدا از این خدمات بهره مند شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا حسن زاده عصر سه شنبه در جریان بازدید از آخرین وضعیت آماده سازی مجموعه ورزشی رضازاده برای برگزاری کنگره سه هزار و 400 شهید استان اردبیل اظهار کرد: 12 کمیته فعال این کنگره از ماه ها قبل با برنامه ریزی دقیق تلاش می کنند تا کنگره سه هزار و 400 شهید استان اردبیل و پاسداشت سرداران شهید به شکل شایسته و آبرومند برگزار شود.

وی تصریح کرد: در قالب این کمیته ها، 24 کمیته اجرایی نیز فعالیت های مربوط به اجرای کنگره در ابعاد مختلف را بر عهده دارند که سالن رضازاده با ظرفیت 6 هزار نفر در حال طراحی و آماده سازی برای برگزاری این رویداد در هفته آینده است.

دبیر اولین کنگره سه هزار 400 استان اردبیل گفت: در ماه های گذشته و به برکت برگزاری این کنگره مجموعه سپاه و بسیج استان و نهادهای انقلابی با رویکرد محرومیت زدایی سعی کردند تا پروژه های متعدد عمران و آبادانی را انجام دهند.

حسن زاده افزود: در کنار برگزاری 11 اجلاسیه شهرستانی و 13 اجلاسیه موضوعی در یک سال اخیر، در حوزه خدمات رسانی در شهرها و روستاها نیز کارنامه درخشان را از مجموعه بسیج سازندگی شاهد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی به مردم به برکت 3400 شهید اردبیل

خدمت رسانی به مردم به برکت 3400 شهید اردبیل