مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 12:352023-08-05اقتصادي

طرح تایید و تضمین کیفیت محصولات فناورانه رونمایی می شود


پارک فناوری پردیس در راستای اعتمادسازی و تقویت بازار محصولات دانش بنیان و فناور اقدام به ارزیابی و رتبه بندی کیفی این محصولات و ارائه گواهینامه تایید و تضمین کیفیت محصول می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پارک فناوری پردیس، مرکز توسعه تجارت پارک فناوری پردیس با همکاری صندوق توسعه فناوری های نوین و شرکت توانمندسازان فناوری های نوین در خدمتی جدید و پس از بررسی های تخصصی و تعیین روش های ارزیابی، کنترل کیفی، برندسازی و تجاری سازی در مرحله نخست محصولات دانش بنیان را رتبه بندی و سپس برای عرضه آنها به بازار گارانتی می کند.

مطالعه و امکان سنجی طرح مذکور از سال 1399 آغاز شده و پس از طی مراحل مختلف کارشناسی و برنامه ریزی و فاز پایلوت به مرحله ی بهره برداری رسیده است.

این طرح می تواند پس از اجرای موفق در پارک فناوری پردیس و محصولات تولید شده در این پارک، در سایر پارک های فناوری در سطح کشور نیز اجرا شود.

بر اساس این گزارش، این طرح روز دوشنبه 16 مردادماه ساعت 8:30 صبح با حضور روح الله دهقانی فیروز آبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و جمعی از شخصیت های شاخص حوزه فناوری و نوآوری کشور در پارک فناوری پردیس رونمایی و جزییات بیشتر آن شامل چگونگی مراحل اجرایی و نظام حمایتی این طرح، ارائه می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تایید و تضمین کیفیت محصولات فناورانه رونمایی می شود

طرح تایید و تضمین کیفیت محصولات فناورانه رونمایی می شود