مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 14:552023-08-18سياسي

حادثه تروریستی «شاهچراغ» عملی غیر انسانی و محکوم است


امام جمعه موقت جعفرآباد مغان اقدامات تروریستی در شاهچراغ شیراز را محکوم کرد و گفت: گرفتن اسلحه به روی مردم و کشتن افراد بی گناه همواره محکوم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی دادبخش در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان جعفرآباد مغان اظهار کرد: عمل غیر انسانی توسط هر کسی و در هر کجا که منجر به کشته شدن افراد بی گناه شود، محکوم است و حادثه شاهچراغ شیراز نیز از این نوع است.

وی با بیان اینکه مردم همیشه در صحنه این حادثه تروریستی شاهچراغ را محکوم خواهند کرد، گفت: مسئولان امنیتی مواظب باشند این حرکات نشان از سناریوی تنظیم شده دشمن در کشور ایران و اطراف منطقه جهت سلب امنیت هست.

امام جمعه موقت جعفرآباد مغان بیان کرد: دشمن با این حرکات تروریستی در یکی از حساس ترین اماکن مذهبی ایران دنبال دین گریزی هست البته با هوشیاری و هدایت های رهبر بصیر انقلاب اسلامی و نیروهای امنیتی و مردم بصیر شکست خواهند خورد.

حجت الاسلام دادبخش پیاده روی اربعین را یک حرکت ارزشمند در جهان اسلام عنوان کرد و ادامه داد: این حرکت زمینه ساز تقویت و استحکام بیشتر وحدت بین مسلمانان و موجب یاس بیشتر دشمنان دین اسلام می شود.

وی خاطرنشان کرد: احسان به امام حسین (ع) مخصوصاً در ایام اربعین فضیلت بیشتری دارد و از مردم تقاضا می کنیم در این پویش معنوی شرکت کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه تروریستی «شاهچراغ» عملی غیر انسانی و محکوم است

حادثه تروریستی «شاهچراغ» عملی غیر انسانی و محکوم است