مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 14:452023-07-25سياسي

دین، راه و مقصد را به انسان نشان می دهد


نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دین در نگاه امام حسین(ع)، نجات بخش است، اظهار کرد: دین راه و مقصد را به انسان نشان می دهد و هر چه فاصله ما با آموزه های دینی بیشتر شود، - ایسنا/گیلان نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دین در نگاه امام حسین(ع)، نجات بخش است، اظهار کرد: دین راه و مقصد را به انسان نشان می دهد و هر چه فاصله ما با آموزه های دینی بیشتر شود، برای ما و جامعه بحران و مشکل ایجاد می شود.

آیت الله رضا رمضانی در مراسم سوگواری هفتم محرم که در مهدیه رشت برگزار شد، با اشاره به اینکه دین در نگاه امام حسین(ع)، نجات بخش است، اظهار کرد: دین راه و مقصد را به انسان نشان می دهد و هر چه فاصله ما با آموزه های دینی بیشتر شود، برای ما و جامعه بحران و مشکل ایجاد می شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ما نباید نسبت به دین یک نگاه حداقلی داشته باشیم، افزود: دین علاوه بر احکام نماز و واجبات، در خصوص ارتباط با خود، ارتباط با انسان ها، ارتباط در عرصه بین الملل و نوع برخورد با طبیعت برنامه دارد.

وی با اشاره به اینکه امام حسین(ع) وقتی دین را در خطر دید، خود را فدا کرد، افزود: دین به همه نیازهای انسان پاسخ می دهد و برای کمال انسان و جامعه نافع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دین، راه و مقصد را به انسان نشان می دهد

دین، راه و مقصد را به انسان نشان می دهد