مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 18:352023-08-07اقتصادي

113 نیروگاه خورشیدی حمایتی در هرمزگان راه اندازی شد


معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: 113 واحد نیروگاه خورشیدی با ظرفیت پنج کیلووات از ابتدای سال جاری تاکنون برای اقشار کم درآمد و تحت پوشش راه اندازی شده است.

- بندرعباس - معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: 113 واحد نیروگاه خورشیدی با ظرفیت پنج کیلووات از ابتدای سال جاری تاکنون برای اقشار کم درآمد و تحت پوشش راه اندازی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین فخاری بیان داشت: البته از ابتدای امسال تاکنون 118 متقاضی واجد شرایط برای دریافت تسهیلات پنل خورشیدی به بانک معرفی شدند که 113 نفر از این تعداد موفق به دریافت تسیهلات و راه اندازی نصب نیروگاه شدند.

وی بیان کرد: برای راه اندازی این تعداد واحد خورشیدی یک میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد هرمزگان اظهار کرد: سال گذشته نیز یکهزار و 271 نیروگاه خورشیدی پنج کیلوواتی در استان راه اندازی شد که ساخت این نیروگاه ها، برای یکهزار و 271 خانوار 2 تا سه نفره شغل ایجاد کرد.

فخاری با اشاره به اینکه مددجویان کمیته امداد با اجرای طرح تولید برق خورشیدی و فروش آن صاحب درآمد پایدار می شوند، یادآورشد: رویکرد این نهاد در واقع توانمندسازی، خوداتکایی و کسب درآمد برای خانواده های نیازمند تحت حمایت و اقشار کم درآمد، افزایش تولید ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

113 نیروگاه خورشیدی حمایتی در هرمزگان راه اندازی شد

113 نیروگاه خورشیدی حمایتی در هرمزگان راه اندازی شد