مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 09:452023-08-02اقتصادي

10 تن برنج و شکر تنظیم بازار در تفتان توزیع شد


دبیر ستاد تنظیم بازار تفتان سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 10 تن برنج و شکر در راستای حمایت از مردم و مقابله با معضلات گران و کم فروشی و احتکار کالا با نرخ تعادلی دولت در این شهرستان توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، فضل الله کردی تمندانی اظهار کرد: در راستای تامین نیازهای مردم و برخورد با متخلفان صنفی تعداد 10 پرونده تخلف صنفی در این منطقه تشکیل و متخلفان به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند.

وی ادامه داد: در جهت حمایت از مردم تفتان یک واحد فروشگاه افق کوروش، تعداد چهار واحد خبازی شهری، 23 واحد خبازی روستایی ایجاد و 450 تن سهمیه آرد در این شهرستان توزیع شده است.

فرماندار تفتان نیز گفت: با همکاری مردم و دستگاه های مختلف روستا بازار در این منطقه راه اندازی شده و تولیدات منطقه و کالاهای با کیفیت و ارزان در آن عرضه می شود.

علیرضا شهنوازان ادامه داد: پیشنهاد تشکیل بازار هفتگی جمعه بازار هم داده شده، که امیدواریم بخشی از نیازهای مردم در این بازار تامین شود.

وی ادامه داد: نظارت بر عملکرد اصناف و بازاریان و تشدید کارهای بازرسی در اولویت برنامه های دولت بوده و در شهرستان تفتان نیز با قاطعیت و جدیت عملکرد اصناف متخلف زیر ذره بین قرار دارد که در این موضوع برخورد جدی با تخلفات صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 تن برنج و شکر تنظیم بازار در تفتان توزیع شد

10 تن برنج و شکر تنظیم بازار در تفتان توزیع شد