مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 12:512023-08-08سياسي

شناورهای خارجی برای عبور از تنگه هرمز به زبان فارسی صحبت می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، محمد اکبرزاده معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه در جمع پایوران و سربازان ناحیه مقاومت بسیج ساری، اظهار کرد: تمامی ماموریت های نیروی دریایی سپاه به نحو احسنت در حال انجام و رشد فزاینده ای نیز داشته است.

وی با بیان اینکه همیشه کشورهای متخاصم در گذشته برای اعمال نفوذ از راه آبی استفاده می کردند، افزود: امروز مهم ترین ناوگان دریایی آمریکا که ناوگان پنجم به شمار می رود در کشور بحرین مستقر است و با توجه به حساسیت های موجود در منطقه ناوگان های خود را به دور از تنگه هرمز، در شرق آسیا و اروپا مستقر کرده به طوری که حتی در منطقه خلیج فارس یک فروند ناو که بتواند بالگرد حمل کند وجود ندارد و این نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران دارد.

معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه ادامه داد: در بازه زمانی که سپاه توانست بدرخشد کشور توانست تمام منافع خود در دریا و تنگه هرمز که نیمی از ترابری انرژی در دنیا در این منطقه انجام می شود را مدیریت کند.

اکبرزاده با اشاره به وسعت 2 هزار کیلومتری منطقه دریایی تنگه هرمز بیان کرد: تسلط و قدرت جمهوری اسلامی در این منطقه به گونه ای است که به شناورهای عبوری دستور مکالمه رادیویی به زبان فارسی داده می شود و آنها نیز چاره ای جز اطاعت ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناورهای خارجی برای عبور از تنگه هرمز به زبان فارسی صحبت می کنند

شناورهای خارجی برای عبور از تنگه هرمز به زبان فارسی صحبت می کنند