مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 11:252023-07-26اقتصادي

پروژه انتقال آب دریای عمان به خراسان جنوبی به کجا رسید؟


با رایزنی های صورت گرفته و قول مساعد شرکت تأمین آب صنایع و معادن ایران(ایمواسکو)، عملیات اجرایی پروژه انتقال آب دریای عمان به استان شتاب می گیرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: با رایزنی های صورت گرفته و قول مساعد شرکت تأمین آب صنایع و معادن ایران(ایمواسکو)، عملیات اجرایی پروژه انتقال آب دریای عمان به استان شتاب می گیرد.

جواد قناعت، امروز چهارشنبه 4 مرداد به تشریح دیدار کاری خود با اسدی مدیرعامل شرکت تأمین آب صنایع و معادن ایران(ایمواسکو) پرداخت.

وی با بیان اینکه کمبود آب، تأمین آب و خشکسالی های متمادی طی سال های اخیر از مهمترین دغدغه ها و مسائل استان است، اظهار کرد: در راستای پاسخ به این دغدغه و تأمین آب برای استان های شرقی کشور(سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی) طرحی در دولت در دست اجراست.

به گفته قناعت؛ موضوع انتقال آب از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان که مصوبه مجلس را دارد با اهتمام دولت به استان های خراسان جنوبی و خراسان رضوی تعمیم داده شده است.

استاندار با ذکر این نکته که شرکت تأمین آب صنایع و معادن ایران(ایمواسکو)مجری طرح انتقال آب دریای عمان به استان های شرقی است، تصریح کرد: دیدار با مدیرعامل ایمواسکو با هدف بررسی راهکارهای شتاب بخشیدن به روند اجرای پروژه انتقال آب صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه انتقال آب دریای عمان به خراسان جنوبی به کجا رسید؟

پروژه انتقال آب دریای عمان به خراسان جنوبی به کجا رسید؟