مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 12:402023-08-19سياسي

13 بوم گردی در گلستان افتتاح می شوند


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان از بهره برداری 13 پروژه اقامتگاه بوم گردی در هفته دولت سال جاری در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمدجواد ساوری؛ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: هفته اول شهریورماه که مصادف با شهادت شهیدان رجایی و باهنر و به نامه هفته دولت نام گذاری شده است، بهانه خوبی برای ارائه دستاوردها و عملکرد مجموعه دولت مردمی و عدالت محور به مردم است.

وی تصریح کرد: با نگاه ویژه دولت مردمی به ایجاد اشتغال پایدار روستایی-عشایری به ویژه در مناطق محروم و کمتر برخوردار، ایجاد اقامتگاه های بوم گردی به عنوان شکل دهنده زنجیره ای از مشاغل در روستاها در دستور کار قرار گرفت و با مشوق های تسهیلاتی و حمایتی مناسب، گسترش این نوع اقامتگاه به صورت ویژه در مناطق محروم و کمتر برخوردار پیگیری شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در هفته دولت سال جاری 13 اقامتگاه بوم گردی بااعتبار 380 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

این تعداد اقامتگاه بوم گردی زمینه اشتغال حدود 70 نفر را در استان فراهم می کند.

ساوری با تأکید بر توسعه اقامتگاه های بوم گردی در استان گفت: بهره گیری از معماری بومی، رعایت اصول زیست محیطی و پسماند، پذیرایی از گردشگران با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 بوم گردی در گلستان افتتاح می شوند

13 بوم گردی در گلستان افتتاح می شوند