مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 10:302023-08-08سياسي

صفری در نشست تهران: به دنبال گسترش هرچه بیشتر روابط با بریکس هستیم


معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: ما در ایران از هرگونه کمک در زمینه حرکت به سمت چندجانبه گرایی استقبال می کنیم.

- معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: ما در ایران از هرگونه کمک در زمینه حرکت به سمت چندجانبه گرایی استقبال می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی صفری صبح امروز سه شنبه در کنفرانس ایران و بریکس: چشم اندازها برای شراکت و همکاری در تهران گفت: ما هیچ شکی نداریم که گروه بریکس در همکاری با کشورهای دیگر می تواند نقش بیشتری را ایفا کند.

وی با بیان اینکه عضویت در بریکس و گسترش روابط با کشورهای عضو این گروه جزو اهداف ما است، اظهار کرد: توانمندی های جمع شده در کشورهای بریکس در سیستم بین المللی باعث شده که بریکس جایگاه ویژه ای داشته باشد.

صفری با بیان اینکه بازار انرژی بریکس بسیار مهم است، افزود: علیرغم تحریم های ظالمانه علیه ایران، کشور ما پتانسیل و ظرفیت زیادی دارد لذا در پنل های امروز در مورد این ظرفیت ها صحبت خواهیم کرد.

معاون دیپلماسی وزارت خارجه با اشاره به اقدام ایران برای گسترش حضور خود در سازمانهای بین المللی با محوریت همکاری اقتصادی گفت: ما از هرگونه کمک در زمینه حرکت به سمت چندجانبه گرایی استقبال می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفری در نشست تهران: به دنبال گسترش هرچه بیشتر روابط با بریکس هستیم

صفری در نشست تهران: به دنبال گسترش هرچه بیشتر روابط با بریکس هستیم