مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 00:202023-08-15بين الملل

اسراییل چگونه به عصر حجر باز می ردد؟


دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی اخیر خود به صهیونیست ها هشدار داد در صورت ارتکاب حماقت جدید علیه لبنان، اسراییل را به عصر حجر باز می گرداند.

- خبرگزاری مهر – گروه بینالملل: سیدحسن نصرالله شامگاه دوشنبه چهاردهم آگوست 2023 در هفدهمین سالگرد جنگ سی و سه روزه در سال 2006 سخنرانی کرد و مسائل مهمی را در ارتباط با تحولات جاری در مرزهای لبنان و اراضی اشغالی روشن کرد.

دبیرکل حزب الله لبنان دستاوردهای مقاومت در سال های اخیر در برابر رژیم صهیونیستی را ناشی از پیروزی در نبرد 33 روزه دانست و گفت: ترسیم مرزهای دریایی و آغاز روند اکتشاف گاز در آب های سرزمینی لبنان، یکی از نتایج جنگ جولای 2006 است و در غیر این صورت لبنان به ثروت های گازی و نفتی خودش دست نمی یافت.

سید حسن نصرالله با تاکید بر اینکه تضمین اساسی برای حفظ دارایی ها و ثروت های طبیعی لبنان، حفظ همه عناصر قدرت این کشور است، تصریح کرد: مقاومت در صدر این عناصر قدرت قرار دارد.

دبیرکل حزب الله در ادامه روند تبیین معادلات بازدارندگی مقاومت در برابر صهیونیست ها تاکید کرد: آنچه که دشمن (رژیم صهیونیستی) را از دست اندازی بر حقوق لبنان بازخواهد داشت، این واقعیت است که آنها متوجه شوند هر گونه تجاوز آنها با پاسخ محکم و متقابل روبرو می شود، این مساله است که آنها را از اقدام نظامی پشیمان می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل چگونه به عصر حجر باز می ردد؟

اسراییل چگونه به عصر حجر باز می ردد؟