مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 14:302023-08-21بين الملل

هشدار یک مقام نظامی درباره نقاط ضعف نیروی هوایی رژیم صهیونیستی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ژنرال «اسحاق بریک» در گفتگو با رادیو رژیم صهیونیستی به بررسی مشکلات نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت طی سال های اخیر نیروی هوایی فقط به خرید هواپیما پرداخته و به دیگر نیرو ها همچون نیروی زمینی بی .

- یکی از فرماندهان نیرو های ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که نیروی هوایی این رژیم به هدفی راهبردی برای دشمنان این رژیم تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ژنرال اسحاق بریک در گفتگو با رادیو رژیم صهیونیستی به بررسی مشکلات نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت طی سال های اخیر نیروی هوایی فقط به خرید هواپیما پرداخته و به دیگر نیرو ها همچون نیروی زمینی بی توجهی شده و سامانه های مهم و حساس همچون سامانه های موشکی و لیزری تقویت نشده است.

وی اشاره کرد که نیروی هوایی رژیم صهیونیستی خلبانانی خبره و هواپیما هایی جدید در اختیار دارد، اما ارتش پایگاه های خود را برای پرواز این هواپیما ها در جنگ های آینده مجهز نکرده است و با این شرایط، نیروی هوایی به هدفی راهبردی برای دشمنان تبدیل خواهد شد.

این ژنرال صهیونیست تاکید کرد که در جنگ آتی، روزانه 3500 موشک به اراضی اشغالی اصابت خواهد کرد و علاوه بر این، هزاران پهپاد نیز روانه این منطقه خواهد شد و نیروی هوایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار یک مقام نظامی درباره نقاط ضعف نیروی هوایی رژیم صهیونیستی

هشدار یک مقام نظامی درباره نقاط ضعف نیروی هوایی رژیم صهیونیستی