مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 17:152023-07-26سياسي

درسی که از یک جانباز 70 درصد گرفتیم


«جمال رحیمیان»، معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران به همراه شماری از دانشجویان دانشگاه تهران با حضور در آسایشگاه امام خمینی(ره) با «علیرضا مطلبی»، - جمال رحیمیان ، معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران به همراه شماری از دانشجویان دانشگاه تهران با حضور در آسایشگاه امام خمینی(ره) با علیرضا مطلبی ، جانباز 70 درصد نخاعی گفت وگویی صمیمانه داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این بازدید دانشجویان ضمن دیدار با جانبازان بستری در این آسایشگاه، با اهدای گل وهدیه فرهنگی به آن ها ادای احترام کردند.

علیرضا مطلبی ، در بازدید شماری از دانشجویان دانشگاه تهران از جانبازان نخاعی بستری در آسایشگاه امام خمینی(ره) گفت: مقطع تحصیلی مهم نیست چون هستند بسیاری که بدون مدرک تحصیلات عالی به لحاظ معرفتی و تجربی توانمندتر هستند اما متأسفانه این افراد به علت نداشتن مدرک تحصیلی به رسمیت شناخته نمی شوند.

وی با آرزوی موفقیت برای دانشجویان حاضر در این دیدار، برای کسب مدارج علمی بالاتر گفت: با داشتن توانایی و دانسته های تان راحت تر کار می کنید و به اهدافتان می رسید.

این جانباز 70 درصد، که مقطع کارشناسی را در رشته حقوق خصوصی به پایان رسانده است در ادامه سخنانش و درباره خاطرات گذشته اش می گوید: من در پیروزی انقلاب اسلامی سر از پا نمی شناختم و به شدت درگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درسی که از یک جانباز 70 درصد گرفتیم

درسی که از یک جانباز 70 درصد گرفتیم