مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 16:002023-08-02سياسي

حمل و نقل دغدغه اصلی ما در موضوع اربعین است


موضوع حمل و نقل از دغدغه های اصلی ما در موضوع پیاده روی بزرگ اربعین حسینی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر حسینی محراب ظهر امروز چهارشنبه در گردهمایی بزرگ مدیران مواکب اربعین حسینی مستقر در شهرک اربعین چذابه در جمع خبرنگاران بیان کرد: پیاده روی اربعین بزرگترین همایش مسالمت آمیز ثبت شده در کل تاریخ بشریت است.

مأموریت اصلی اربعین در وهله اول وحدت و پس از آن پاسداشت این میراث معنوی و آیینی است و ما از اربعین حسینی مبارزه حق علیه باطل و تن ندادن به طاغوت را می آموزیم.

استاندار خوزستان اضافه کرد: انتهای مسیر اربعین باید به یاری امام زمان (عج) و پیروزی قدس ختم شود و مسلمانان دنیا را از ظلم و ستم رهایی بخشد و این همان جهت گیری اربعین ماست.

حسینی محراب تاکید کرد: پذیرایی از خیل عظیم زائران اربعین حسینی از جلوه های ویژه و ناب رویداد اربعین حسینی است و بیانگر شور و عشق موکب داران شریف به ساحت امام حسین (ع) و یاران باوفایش است.

وی افزود: موکب داران ما رزق خود را سخاوتمندانه در طبق اخلاص گذاشته و در راه پذیرایی از عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت رسانی می کنند.

استاندار خوزستان ادامه داد: موکب داران با پذیرایی و خدمات ارزشمندی که می کنند، الگویی ماندگار برای جامعه و نسل های جدید هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمل و نقل دغدغه اصلی ما در موضوع اربعین است

حمل و نقل دغدغه اصلی ما در موضوع اربعین است