مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 15:152023-08-12دانش

مشکینی: دانشگاه آزاد از دانشگاهی عرضه محور به تقاضا محور تبدیل شده است


معاون تحقیقات، نوآوری و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه با تغییر رویکرد از دانشگاهی عرضه محور به دانشگاهی تقاضا محور تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد، بیستمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با حضور مجید مشکینی معاون تحقیقات، نوآوری و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در واحد بوشهر برگزار شد.

وی در این جلسه با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از ارکان آموزش عالی و تحول آفرین در کشور فعالیت می کند، گفت: این دانشگاه تا 5 سال گذشته، دانشگاهی عرضه محور بود که با تغییر رویکرد از دانشگاهی عرضه محور به دانشگاهی تقاضا محور تبدیل شد.

مشکینی با بیان اینکه دانشگاه آزاد از توسعه کمی به توسعه و ارتقا کیفی تغییر مسیر داده است، افزود: در گذشته دانشگاه آزاد اسلامی، نهادی صرفاً آموزشی بود، اما اکنون به دانشگاه و نهادی اجتماعی و جامعه پرداز، پاسخگو، مساله محور و با اهداف متعدد ارتقا یافته است.

محوری ترین موضوع این تغییر ریل و مسیر، سند تحول و تعالی دانشگاه است که بیش از 541 اقدام با موضوعات و سرفصل های مختلف در این سند گنجانده و تصویب شده و در حال حاضر این سند نقشه راه ارتقاء و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکینی: دانشگاه آزاد از دانشگاهی عرضه محور به تقاضا محور تبدیل شده است

مشکینی: دانشگاه آزاد از دانشگاهی عرضه محور به تقاضا محور تبدیل شده است