مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 12:502023-08-02اجتماعي

اجرای طرح تشدید برخورد با متخلفان اضافه تناژ در جاده های بوشهر


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از اجرای طرح تشدید برخورد با متخلفان اضافه تناژ در جاده های بوشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی شهابی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای طرح تشدید برخورد با متخلفین اضافه تناژ، طی چهار ماهه سال جاری 109 تخلف اضافه تناژ شناسایی و اعمال قانون شده است.

وی گفت: با توجه به اهمیت نقش بار حمل شده بیش از ظرفیت مجاز وسیله نقلیه در کاهش ایمنی تردد، طرح شناسایی برخورد با متخلفین اضافه تناژ با رویکرد شناسایی و برخورد با موارد تخلف تناژ بالا که آسیب بیشتری بر بستر و ابنیه فنی راه وارد می کند، از ابتدای سال جاری با جدیت بیشتری در دستور کار قرار گرفته است.

شهابی ادامه داد: این طرح در قالب گشت های مشترک به اتفاق پلیس راه استان و انجمن های صنفی شرکت های حمل و نقل کالا در کلیه محورها به خصوص در مبادی بارگیری معادن انجام شده است.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر تصریح کرد: طبق بررسی های به عمل آمده، مقدار 307 تن بار بیش از ظرفیت مجاز توسط وسایل نقلیه مورد شناسایی و اعمال قانون قرار گرفته است.

شهابی خاطر نشان کرد: با توجه به سهم بالای این دسته از وسایل نقلیه در ترددهای روزانه استان، به منظور تشدید برخورد با متخلفین در محورهای پرتخلف از جمله خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تشدید برخورد با متخلفان اضافه تناژ در جاده های بوشهر

اجرای طرح تشدید برخورد با متخلفان اضافه تناژ در جاده های بوشهر