مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 11:152023-08-09سياسي

برگزاری بیش از 300 برنامه تبلیغی و فرهنگی توسط تبلیغات اسلامی لرستان


رییس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: برگزاری بیش از 300 برنامه محوری و ماموریت های ابلاغی از سوی تبلیغات اسلامی منجر به خلق حماسه های جاودان با حضور گسترده مردم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سید لطف الله حیات الغیب صبح امروز در آیین تودیع و معارفه رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، اظهار کرد: بدون شک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان موذن انقلاب با لحظه شناسی یکی از ارکان اصلی نمایش قدرت نظام و مردم سالاری دینی است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری بیش از 300 برنامه محوری و ماموریت های ابلاغی از سوی تبلیغات اسلامی منجر به خلق حماسه های جاودان با حضور گسترده مردم شده است.

رییس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به بهره گیری ظرفیت نخبگان علمی و حوزوی در برنامه های این مجموعه، بیان داشت: طی سال های خدمت تلاش کردم با برنامه ریزی های مناسب، گامی در راستای تعالی آرمان های نظام و رهبری برداریم.

حیات الغیب بیان داشت: تودیع امروز که به خواست خودم بوده است، چرا که به دلیل کسالت جسمی تصمیم بر این گرفتم که ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان را به جوان ترها واگذار نمایم.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیش از 300 برنامه تبلیغی و فرهنگی توسط تبلیغات اسلامی لرستان

برگزاری بیش از 300 برنامه تبلیغی و فرهنگی توسط تبلیغات اسلامی لرستان