مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 11:362023-08-21اجتماعي

بهره مندی 189 هزار کرمانشاهی از خدمات تخصصی بهزیستی


مدیرکل بهزیستی کرمانشاه با بیان اینکه این سازمان پنج معاونت تخصصی دارد از بهره مندی 189 هزار کرمانشاهی از خدمات تخصصی بهزیستی استان کرمانشاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر استان کرمانشاه با توجه به مسئولیت هایی که ذیل این مجموعه انجام می گیرد از وظایف و اقدامات پنج معاونت خود شامل چهار حوزه تخصصی در بخش توان بخشی، مشارکت مردمی، پیشگیری و آسیب های اجتماعی و یک حوزه عمومی در بخش توسعه یاد کرد.

تعداد مأموریت ها، اقدامات انجام شده در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و معلولیت در جامعه، فعالیت دفاتر مشاوره در حوزه طلاق، خود کشی، خانوادگی و اعتیاد و…، راه اندازی و نگهداری تعداد سرپناه ها در استان، ساماندهی معتادین متجاهر، اقدامات انجام شده در حوزه سالمندی، مسکن و اشتغال مددجویان، جوانی جمعیتی و ساماندهی کودکان، زنان و دختران بی سرپرست از جمله مطالبی بود که مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در این گفتگو به شرح آنها پرداخت.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه همچنین در ادامه با تاکید بر اینکه سازمان بهزیستی به عنوان یک سازمان پر مأموریت 52 مأموریت در شرح وظایف خود دارد، اظهار کرد: همچنین این سازمان 161 ریز مأموریت داشته که در حوزه آسیب های اجتماعی و اعتیاد پیشگیری و درمان، مرکز درمانی ماده 15 و 16 و صیانت از معتادین به طور جدی دنب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 189 هزار کرمانشاهی از خدمات تخصصی بهزیستی

بهره مندی 189 هزار کرمانشاهی از خدمات تخصصی بهزیستی