مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 09:052023-08-17سياسي

جانشین فرماندهی یگان حفاظت: جنگل خواری ها تا حدودی کنترل شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهدی شهر، حسینعلی ابراهیمی کارنامی، جانشین فرماندهی یگان حفاظت در حوزه جنگل های شمال کشور سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری در بازدید از عرصه های جنگلی شهرستان مهدی شهر اظهار کرد: ترویج فرهنگ نگهداری منابع طبیعی و جلب مشارکت مردم در امر حفاظت، احیا و توسعه منابع طبیعی به منظور تقویت حساسیت اجتماعی و برای هوشمندسازی حفاظت از عرصه های ملی، نصب دوربین های پایش تصویری و استفاده از ظرفیت پهپادها دنبال می شود.

وی بیان کرد: 6 دستگاه دوربین پایش تصویری عرصه های جنگلی در استان گلستان نصب شده و توسعه پایش تصویری نیازمند تقویت زیرساخت ها مانند توسعه فیبر نوری برای تأمین بستر اینترنت پرسرعت به منظور پایش تصویری است.

جانشین فرماندهی یگان حفاظت در حوزه جنگل های شمال کشور سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری تأکید کرد: آموزش و اطلاع رسانی به مردم نقشی مؤثر در کاهش آتش سوزی در عرصه های مرتعی و جنگلی دارد و رسانه ها نقشی مؤثر در تحقق این رویکرد دارند.

ابراهیمی کارنامی ادامه داد: رسانه ها نقش اثرگذار در آگاه سازی و فرهنگ سازی در بین آحاد جامعه برای حفظ عرصه های منابع طبیعی دارد و باید از این ظرفیت بیش از پیش استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین فرماندهی یگان حفاظت: جنگل خواری ها تا حدودی کنترل شده است

جانشین فرماندهی یگان حفاظت: جنگل خواری ها تا حدودی کنترل شده است