مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 09:392023-07-25پزشكي

سوزه سگ ها در خواب مردم+ فیلم


سگ های ولگرد به طور دسته جمعی در کوچه ها پرسه می زنند و خواب را از چشمان مردم گرفته اند و ضعف مدیر واحد خدمات شهری شهرداری شیراز بیش از پیش مشاهده می شود.

- ثبت 3400 نفر مجروح بر اثر حمله سگ ها همچنین در گزارش سال گذشته،  رییس گروه بیماری های واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در گفتگو با خبرنگار فارس به آمار حمله سگ های ولگرد اشاره کرد و گفت: تعداد مجروحین به دلیل حمله سگ در سه ماهه اول سال های اخیر بین 2800 تا 3200 نفر و در سال اخیر بیش از 3400نفر در دانشگاه شیراز ثبت شده است.

مصطفی ابراهیمی به آمار فوت شدگان اشاره کرد و افزود: در 10 سال گذشته در دانشگاه شیراز افراد فوت شده در اثر هاری جمعا 6 نفر بوده اند.

این تصاویر دریافتی گویای کم کاری مسولان مربوطه و ضعف مدیر واحد خدمات شهری شهرداری شیراز حداقل در مناطق حاشیه نشین شهر و گاها مرکز شهر شیراز است چرا که با توجه به دستورالعمل جامع و کاربردی، این سگ ها بارها جان انسان ها را تهدید کرده اند و در اخبار گذشته شاهد آن هستیم که چندین نفر بر اثر گازگرفتی و حمله سگ ها جان خود را از دست داده اند.

به گفته شهروند خبرنگار فارس، کار از دست متولی امر خارج شده و انتظار دارند، مدیر شهری شیراز و عالی ترین مقام اجرایی استان فارس که خود از نحوه خطرات، آسیب ها، بیماری های مشترک بین انسان و حیوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوزه سگ ها در خواب مردم+ فیلم

سوزه سگ ها در خواب مردم+ فیلم