مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 16:002023-08-21اجتماعي

حفظ محیط زیست با فعال شدن مراکز MRF در تهران+فیلم


اینجا ایستگاه میانی مدیریت پسماند (MRF) کوهک در غرب تهران است، جایی که پسماندهای مخلوط شهری مناطق 5، 21 و 22 که حدود 730 تن بار روزانه را شامل می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی فارس، صدای آژیر آمدن خودرو مکانیزه حمل پسماند بلند می شود و کارگران داخل مرکز با شنیدن این صدا، آماده به کار می شوند.

اینجا ایستگاه میانی مدیریت پسماند (MRF) کوهک در غرب تهران است، جایی که پسماندهای مخلوط شهری 3 منطقه 5، 21 و 22 که حدود 730 تن بار روزانه را شامل می شود، مدیریت می کنند.

  وارد محوطه این مرکز که می شویم برخلاف تصور و با وجود اینکه در گرمترین روزهای سال قرار داریم، بوی زباله آنچنان اذیت کننده نیست.

تقوی مسئول مدیریت یکپارچه پسماند شهری کوهک در این بازدید همراهمان هست و می گوید: این مرکز مجهز به 3 خط  آنلاین پردازش 250 تنی است.

وی نحوه فعالیت این مرکز را اینطور توضیح می دهد که فرآیند پردازش از جمع آوری پسماند شهری با کمک خودروهای مکانیزه در مناطق آغاز می شود و بعد از اندازه گیری تناژ بار، پسماندهای جمع آوری شده از طریق رمپ وارد محیط کارگاهی مرکز می شوند و سپس به قسمت دریافت زباله یا قیف تغذیه می روند و  در این قسمت به صورت آنلاین بار تخلیه شده و عملیات پردازش آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ محیط زیست با فعال شدن مراکز MRF در تهران+فیلم

حفظ محیط زیست با فعال شدن مراکز MRF در تهران+فیلم