مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 09:052023-08-15اقتصادي

خانومی در دومین دوره همایش ملی ساخت ایران


دومین دوره همایش ملی ساخت ایران با رویکرد نشان ملی، اعتبار جهانی، در مردادماه 1402 و در مرکز همایش های صدا و سیمای تهران برگزار شد.

- این دوره که با حضور کسب وکارهای مطرح کشور و فعال در حوزه E-commerce و تولید محصولات و خدمات داخلی برگزار شده است، اهدافی را به دنبال داشته است که در ادامه با هم مرور خواهیم کرد.

همچنین لازم به ذکر است که شرکت خانومی به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده محصولات آرایشی بهداشتی با بهترین قیمت از شرکت کنندگان حاضر در این همایش بوده است.

همایش ملی ساخت ایران با چه اهدافی برگزار شد؟ اهداف و محورهای این مراسم شامل موارد زیر می شود: حمایت از تولید و خدمات ایرانی، پیش نیاز افزایش تولید رفع نیاز وابستگی به واردات کالاهای خارجی و افزایش صادرات کالا و خدمات ایرانی کمک به برجسته سازی (نشان تجاری) کالاها و خدمات مرغوب ایرانی رابطه بین کیفیت محصول و خدمات، رضایت مندی مشتری و سودمند شرکت نقش نوآوری و اختراعات در تولید ملی و نقش رسانه در حمایت از کالا و خدمات ایرانی فرصت های بین المللی در ارتقاء تولید و خدمات ملی در پسا تحریم حضور خانومی به عنوان پیشتاز حوزه آرایشی بهداشتی در همایش ملی ساخت ایران شرکت آرایشی بهداشتی خانومی، با عرضه بهترین برندهای لوازم آرایشی بهداشتی از جمله حامیان تولیدات و خدمات ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانومی در دومین دوره همایش ملی ساخت ایران

خانومی در دومین دوره همایش ملی ساخت ایران