مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 18:252023-08-07اقتصادي

هشدار نماینده اردنی درباره طرح خطرناک تل آویو علیه امان


یکی از نمایندگان پارلمان اردن نسبت به تصویب احتمالی طرح اصلاح قانون مالکیت املاک در اردن و در نتیجه خرید اراضی و املاک این کشور توسط صهیونیست ها هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از فلسطین آنلاین، صالح العرموطی، نماینده پارلمان اردن هشدار داد که اگر لایحه اصلاح قانون مالکیت املاک در اردن تصویب شود، طمع ورزی صهیونیست ها افزایش خواهد یافت و آنها خواهند توانست که اراضی اردن را به تملک درآورند یا تحت عنوان سرمایه گذار وارد این کشور شوند.

وی با اشاره به تلاش های پیشین صهیونیست ها جهت تملک اراضی وادی موسی و وادی عربه در جنوب اردن گفت: تصویب این لایحه که ضوابط مشخصی ندارد، می تواند به نفوذ حقیقی و حقوقی دشمن صهیونیستی تحت پوشش تابعیت کشورهای بیگانه منجر شود.

این موضوع بسیار خطرناک است و به تملک اراضی کشور توسط صهیونیست ها خواهد انجامید.

العرموطی هشدار داد: با توجه به سخنانی که از داخل اراضی اشغالی مبنی بر وجود حق صهیونیست ها در تصاحب اراضی اردن به گوش می رسد، ممکن است این تلاش ها گسترش پیدا کنند و به مناطق دیگر نیز کشیده شوند.

این نماینده اردنی افزود: در پارلمان اردن رویکردی مبنی بر عدم تصویب این لایحه وجود دارد؛ زیرا مواد اختلاف برانگیزی در آن وجود دارد که بر اساس آن هیئت وزیران اجازه خواهد یافت بدون وجود ضوابط کاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نماینده اردنی درباره طرح خطرناک تل آویو علیه امان

هشدار نماینده اردنی درباره طرح خطرناک تل آویو علیه امان