مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 13:102023-07-31حوادث

توقیف بنز 250 میلیارد ریالی در زنجان


فرمانده انتظامی استان زنجان از توقیف یک دستگاه سواری بنز کوپه به ارزش 250 میلیارد ریال خبر داد و گفت: سودجویان قصد داشتند این خودروی سواری را در پوشش یدک کش به تهران انتقال دهند.

- ایسنا/زنجان فرمانده انتظامی استان زنجان از توقیف یک دستگاه سواری بنز کوپه به ارزش 250 میلیارد ریال خبر داد و گفت: سودجویان قصد داشتند این خودروی سواری را در پوشش یدک کش به تهران انتقال دهند.

سردار محمد طراقیه ظهر امروز (9 مردادماه) در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان زنجان حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیونت خودروبر مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی تصریح کرد: ماموران در بررسی های اولیه متوجه یک دستگاه سواری بنز در یدک کش کامیونت شده و در استعلام مدارک هویتی، پی به قاچاق بودن آن برده و کامیونت خودروبر را به یگان انتظامی منتقل کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه خودروی توقیفی بنز مدل کوپه بوده و ارزش ریالی آن را کارشناسان 250 میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: خودرو توقیفی با هماهنگی قضایی تحویل املاک تملیکی سازمان تعزیرات حکومتی شد و یک نفر متهم همراه با پرونده مقدماتی به مقام قضایی معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف بنز 250 میلیارد ریالی در زنجان

توقیف بنز 250 میلیارد ریالی در زنجان