مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 09:002023-07-27سياسي

عزاداری سیدالشهدا (ع) از واجبات حفظ نظام اسلامی است


واقعه عاشورا به عنوان درس مدیریت بحران و صبر و استقامت است و زنده نگه داشتن راه شهدای کربلا و عزاداری بر امام حسین (ع) از واجبات حفظ نظام جمهوری اسلامی است.

- نمین- امام جمعه شهرستان نمین گفت: واقعه عاشورا به عنوان درس مدیریت بحران و صبر و استقامت است و زنده نگه داشتن راه شهدای کربلا و عزاداری بر امام حسین (ع) از واجبات حفظ نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عظیم اسدزاده شامگاه چهارشنبه در آیین عزاداری دهه اول محرم که در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) برگزار شد، اظهار کرد: عزاداری های ماه محرم رسالتی بزرگ برای بیداری وجدان های خفته ای است که بزرگی را در استکبار و طاغوت می دانند اما در مکتب امام حسین (ع) مقام برده و آزاده یکی بوده و جایگاه انسانیت برای بندگی خداست.

وی خاطرنشان کرد: خدای متعال واقعه عظیم عاشورا را مکتب بزرگ انسان ساز قرار داد که آیینه تمام نمای قدرت دین خدا برای بیداری خواب غفلت جاهلان است که با مشتبه کردن حق و باطل سعی در تحریف دین، حقانیت اسلام و واقعه کربلا را دارند اما غافل از اینکه عاشورا صحنه جدایی حق از باطل با خون پاک سیدالشهدا (ع) و حقیقتی تحریف ناپذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزاداری سیدالشهدا (ع) از واجبات حفظ نظام اسلامی است

عزاداری سیدالشهدا (ع) از واجبات حفظ نظام اسلامی است