مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 10:402023-08-19بين الملل

جنگ اوکراین، تاکتیک های هوایی آمریکا در اروپا را تغییر می دهد


اوکراین، درس های این درگیری، نیروی هوایی ایالات متحده را وادار می کند تا نسبت به تاکتیک ها و چگونگی نبرد بر فراز اروپا تمرکز کند.

- پس از گذشت 19 ماه از جنگ روسیه-اوکراین، درس های این درگیری، نیروی هوایی ایالات متحده را وادار می کند تا نسبت به تاکتیک ها و چگونگی نبرد بر فراز اروپا تمرکز کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ژنرال جیمز هکر افسر ارشد نیروی هوایی آمریکا در اروپا طی مصاحبه ای با نشریه ایر فورس تایمز بیان کرد: درگیری روسیه-اوکراین، پنتاگون را وادار می کند تا به جای حرکات شطرنج در سطح استراتژیک که روابط نظامی آمریکا-روسیه را در اروپا از زمان پایان جنگ سرد تعریف کرده است، روی تاکتیک ها تمرکز کند.

وی افزود: اولویت اصلی من چگونگی مقابله با پدافند هوایی و موشکی، پارازیت الکترونیک و دیگر قابلیت ها از جمله راهبرد ضد دسترسی/انسداد منطقه (A2/AD) است و این مسائل جزو تمرکز اصلی آمریکا و متحدانش در جلسات نشست سطح بالا ناتوست.

این افسر ارشد نیروی هوایی آمریکا گفت: مقامات درباره تسلیحات و هواپیماهایی که توسط ناتو برای راهبرد ضد دسترسی/انسداد منطقه در اروپا نیاز خواهد شد، بحث و رایزنی می کنند و پیرامون تکنیک هایی که نیروها در این خصوص استفاده خواهند کرد، به تبادل نظر می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ اوکراین، تاکتیک های هوایی آمریکا در اروپا را تغییر می دهد

جنگ اوکراین، تاکتیک های هوایی آمریکا در اروپا را تغییر می دهد