موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 15:052023-08-22بين الملل

سازمان ملل تمام شهرک ها در اراضی اشغالی فلسطین را غیرقانونی خواند


یک مقام سازمان ملل تاکید کرد که همه شهرک های صهیونیست نشین در اراضی اشغالی فلسطین، بر مبنای قوانین بین المللی غیر قانونی و نامشروع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، تور وینسلند هماهنگ کننده صلح سازمان ملل در خاورمیانه تاکید کرد که تمامی شهرک های صهیونیست نشین در اراضی اشغالی فلسطین به موجب قوانین بین المللی، غیرقانونی بوده و مانعی بزرگ پیش روی صلح هستند.

این مقام سازمان ملل در سخنانی در جلسه شورای امنیت تاکید کرد که رژیم صهیونیستی اخیرا 58 خانه و ساختمان را در منطقه موسوم به C در کرانه باختری و 6 خانه را در قدس شرقی تخریب کرده که به موجب آن 28 فلسطینی از جمله 14 کودک آواره و بی سرپناه شدند.

وی همچنین تاکید کرد که نظامیان صهیونیست در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، یک مدرسه ابتدایی را هم در منطقه عین سامیه در استان رام الله و بیره تخریب کردند.

گفتنی است کابینه جدید نتانیاهو با حضور راستگرایان افراطی از زمان روی کار آمدن از ابتدای سال 2023 روند شهرک سازی در اراضی اشغالی را به طور گسترده و بی سابقه ای افزایش داده است.

اخیرا نیز منابع عبری از تلاش کابینه رژیم صهیونیستی با هدایت بتسلییل اسموتریچ وزیر دارایی و افراط گرای کابینه نتانیاهو برای تصویب بودجه 200 میلیون دلاری جهت توسعه شهرک سازی ها خبر داده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل تمام شهرک ها در اراضی اشغالی فلسطین را غیرقانونی خواند

سازمان ملل تمام شهرک ها در اراضی اشغالی فلسطین را غیرقانونی خواند