مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 13:352023-08-21بين الملل

بایدن و «محمد بن سلمان» در دهلی نو دیدار می کنند


منابع آگاه اعلام کردند رییس جمهور آمریکا قصد دارد با ولیعهد عربستان در حاشیه نشست سران گروه 20 در هند دیدار و گفت وگو کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وب سایت آکسیوس به نقل از منابع آگاه اعلام کرد جو بایدن، رییس جمهور آمریکا قصد دارد با محمدبن سلمان، ولیعد عربستان در حاشیه نشست سران کشورهای گروه 20( G20) دیدار و گفت وگو کند.

نشست سران گروه 20 ماه آینده در دهلی نو در هند برگزار می شود.

به نوشته آکسیوس، این دیدار بایدن و محمدبن سلمان می تواتد مذاکرات کاخ سفید با سعودی ها برای حصول توافق بین دو کشور را تسریع بخشد؛ توافقی که شامل تضمین های امنیتی واشنگتن به ریاض و عادی سازی روابط بین عربستان و اسراییل است.

هفته پیش رسانه های صهیونیستی اعلام کردند ران درمر ، وزیر امور استراتژیک رژیم صهیونیستی برای پیگیری توافق با عربستان سعودی به آمریکا سفر خواهد کرد.

سفر این مقام صهیونیستی به واشنگتن به دنبال گزارشی است که در آن گفته شده عربستان سعودی با محورها و شرایط مشخصی برای به رسمیت شناختن روابط رسمی با تل آویو با آمریکا به توافق رسیده است، اما کاخ سفید چنین گزارشی را رد کرد.

همچنین سه مقام ارشد صهیونیستی و آمریکایی گفتند که درمر درباره تلاش های دیپلماتیک واشنگتن برای دستیابی به یک بسته توافقی با پادشاهی سعودی که شامل به رسمیت شناختن تل اوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن و «محمد بن سلمان» در دهلی نو دیدار می کنند

بایدن و «محمد بن سلمان» در دهلی نو دیدار می کنند