مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 14:402023-08-07سياسي

رییسی: این دولت نقدپذیر است و منتقدان را بی شناسنامه نمی داند


ممکن است به برخی اقدامات دولت انتقاداتی وارد باشد ولی این دولت، منتقدان را افراد بی شناسنامه و بی هویت نمی داند و برای شنیدن صحبت های منتقدان گوش شنوا دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سیدابراهیم رییسی امروز دوشنبه در آستانه روز خبرنگار در سازمان صدا و سیما حضور یافت و از بخش های مختلف این رسانه دیدن کرد.

رییس جمهور با حضور در استودیو خبری ساعت 14 شبکه یک سیما تصریح کرد: خبرنگاران در تبیین خواسته های مردم برای مدیران و دولتمردان و همچنین در بیان دیدگاه های مسئولین و دولتمردان برای مردم نقش مهمی دارند.

وی در ادامه با اشاره به نقش ویژه رسانه ها خاطرنشان کرد: رسانه ها و خبرنگاران به عنوان پل ارتباطات بین مردم و مسئولان نقش مهمی بر عهده د ارند که باید تلاش روزانه و مخلصانه ای در عرصه های مختلف داشته باشند.

وی یاد شهدای خبرنگار را گرامی داشت و  گفت: به گفته رییس صدا و سیما  رسانه ملی 160 شهید دارد که برخی از آنها شهدای روزهای اول انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و برخی هم مدافعان حرم هستند.

  رییس جمهور با بیان اینکه رسانه ملی در انتقال پیام و تبیین افکار عمومی نقش مهمی دارد، گفت: رسانه ملی کانون و مرکز فرهنگ و فکر و بالندگی در کشور است و این رسانه یکی از مهمترین مسئولیت ها را در بخش فرهنگ ساز کشور بر عهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: این دولت نقدپذیر است و منتقدان را بی شناسنامه نمی داند

رییسی: این دولت نقدپذیر است و منتقدان را بی شناسنامه نمی داند