مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 12:152023-08-05سياسي

روایتی متفاوت از طاقچه بالا گذاشتن برای قانون/ اقدام ناشران انقلابی هیجانی بود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگ هنر خبرگزاری دانشجو، حدود دو هفته بود که وضعیت فرهنگی اکوسیستم و فضای کاری استارتاپ ‎ها در صدر اخبار کشور بود این ماجرا از آنجایی شروع شد که دوشنبه شب دوم مرداد ماه تصویری منستب به کارمندان طاقچه که اپلیکیشی اساسا فرهنگی و در حوزه .

- سکوی طاقچه که به ارائه خدمات در حوزه کتاب می پردازد برای 24 ساعت در هفته گذشته فیلتر می ‎شود، اقدامی که ظاهرا با حکم دادستانی کشور بود اما واقعیت این است که خواسته مجمع ناشران و انتشارتی ‎های تحریم کنند آن نبود.

صورت مسئله طاقچه نیاز به بازنگری و پرسش ‎های اساسی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگ هنر خبرگزاری دانشجو، حدود دو هفته بود که وضعیت فرهنگی اکوسیستم و فضای کاری استارتاپ ‎ها در صدر اخبار کشور بود این ماجرا از آنجایی شروع شد که دوشنبه شب دوم مرداد ماه تصویری منستب به کارمندان طاقچه که اپلیکیشی اساسا فرهنگی و در حوزه کتاب است بدون حجاب منتشر شد.

انتشاراتی به شهر در اقدامی به نظر خودجوش با اطلاعیه ای رسمی قطع همکاری خود با طاقچه را اعلام کرد و از پس آن بیش از سی انتشاراتی مهم که عمدتا نشرهایشان در حوزه فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی بودند نیز با واکنشهای محتلف به طاقچه اعلام موضع رسمی کرده و با صدور بیانیه ‎های مختلف فعالیتهای خود را  با آن مجموعه به حالت تعلیق در خواهند آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی متفاوت از طاقچه بالا گذاشتن برای قانون/ اقدام ناشران انقلابی هیجانی بود؟

روایتی متفاوت از طاقچه بالا گذاشتن برای قانون/ اقدام ناشران انقلابی هیجانی بود؟