مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 22:202023-07-23سياسي

گردهمایی کودکان عاشورایی در ایلام برگزار شد


گردهمایی کودکان عاشورایی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عصر امروز یکشنبه گردهمایی کودکان عاشورایی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همزمان با سراسرکشور با شعار مهمانان کوچک امام حسین در دهه اول محرم برگزار شد.

این آیین با حضور کودکان دختر و پسر 6 تا 12 ساله عضو کانون و به همراه مربیان آنها در مسجد حضرت زینب (س) شهر ایلام انجام گرفت.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ایلام گفت: کودکان و نوجوانان برای یاری دین خدا باید از همان سنین پایین با روحیه ظلم ستیزی و اجتناب از منکرات پرورش یابند و بزرگ شوند.

حجت الاسلام محمدصادق پیمایی اظهار کرد: بچه های نسل جدید می توانند با عمل و رفتار معصومانه و فطرت پاک خود یاریگر امام حسین (ع) و اشاعه دهنده اهداف قیام این امام بزرگ باشند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام نیز گفت: این اجتماع موجب آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با حماسه باشکوه عاشورا، اهداف قیام کربلا، رشادت و حق خواهی و شهادت طلبی حضرت اباعبدالله (ع) فداکاری و دلاوری یاران باوفای حضرتش می شود.

فاطمه رستگار ادامه داد: معرفی جلوه های ایثار، شهادت و حق طلبی به زبان شعر، قصه، مداحی، نوحه خوانی و سینه زنی در مکان مقدسی چون مسجد بر ضمیر پاک مخاط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی کودکان عاشورایی در ایلام برگزار شد

گردهمایی کودکان عاشورایی در ایلام برگزار شد