مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 11:552023-07-23سياسي

حمایت های صندوق حمایت از پژوهشگران از محققان انستیتوپاستور گسترش می یابد


در بازدید رییس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران از انستیتو پاستور ایران و گفت وگو با مدیران این مؤسسه، زمینه های گسترش همکاری های این صندوق و انستیتو پاستور ایران بررسی شد.

- در بازدید رییس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران از انستیتو پاستور ایران و گفت وگو با مدیران این مؤسسه، زمینه های گسترش همکاری های این صندوق و انستیتو پاستور ایران بررسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مصطفی صالحی وزیری، معاون تحقیقات و فناوری و آموزش و مهندس میترا امین لو، مشاور سیاست گذاری و برنامه ریزی فناوری انستیتو پاستور ایران، به معرفی و تشریح فعالیت های جاری و پیش روی انستیتو پاستور ایران پرداختند و برنامه های مختلف حمایتی صندوق پژوهشگران و فناوران کشور توسط مدیران این صندوق تشریح شد.

دکتر رحیم سروری، رییس انستیتو پاستور ایران نیز در این نشست بر لزوم تعامل نزدیکتر این دو مجموعه در راستای انجام تحقیقات و فناوری های ماموریت محور تاکید کرد و از عضویت انستیتو پاستور ایران در شبکه بین المللی پاستور به عنوان یکی از وجوه متمایز این مؤسسه یاد کرد که می تواند در گسترش فعالیت های مشترک بین المللی صندوق نقش ایفا کند.

دکتر علی محمد سلطانی، رییس صندوق پژوهشگران و فناوران کشور نیز در این نشست بر گسترش حمایت های صندوق از محققان انستیتو پاستور ایران تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت های صندوق حمایت از پژوهشگران از محققان انستیتوپاستور گسترش می یابد

حمایت های صندوق حمایت از پژوهشگران از محققان انستیتوپاستور گسترش می یابد