مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 10:402023-08-19سياسي

اجلاسیه بزرگ شهدای میامی 31 مرداد ماه برگزار می شود


فرماندار میامی با بیان اینکه اجلاسیه بزرگ شهدای شهرستان سی و یکم مرداد ماه آغاز به کار خواهد کرد، گفت: این اجلاسیه به مدت سه روز در منطقه گردشگری سه چنار میامی برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا آشوری صیح شنبه در نشست هماهنگی برگزاری اجلاسیه شهدای میامی به میزبانی فرمانداری با بیان اینکه دغدغه مهم امروز در تمام شهرستان میامی برگزاری اجلاسیه بزرگ شهدا است، تاکید کرد: اجلاسیه شهدا، برای شهرستان دارای برکات فراوانی خواهد بود.

وی با بیان اینکه جایگاه اجلاسیه شهدای شهرستان میامی یک جایگاه ویژه در استان سمنان خواهد بود، افزود: این اجلاسیه در واقع پیش اجلاسیه های یادواره بزرگ سه هزار شهید استان سمنان است که به صورت شهرستانی در سراسر استان سمنان برگزار و شهرستان میامی نخستین میزبان این رویدادهای شهرستانی خواهد بود لذا از این بابت اجلاسیه شهدای شهرستان میامی، اهمیت ویژه ای دارد.

فرماندار میامی با بیان اینکه اجلاسیه بزرگ شهیدان شهرستان روزهای سی و یکم مردادماه، اول و دوم شهریورماه 1402 برگزار خواهد شد، گفت: منطقه تفریحی سه چنار و گلزار شهید گمنام میزبان این مراسم خواهد بود که خوشبختانه آماده سازی های خوبی در این زمینه صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاسیه بزرگ شهدای میامی 31 مرداد ماه برگزار می شود

اجلاسیه بزرگ شهدای میامی 31 مرداد ماه برگزار می شود