مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 17:252023-08-22اقتصادي

پروژه جاده سلامت شهرکرد تا پایان سال تکمیل می شود


رییس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به اینکه پروژه جاده سلامت از سال 1398 آغاز و اعتبارات هزینه شده برای این پروژه 500 میلیارد تومان است، گفت: این پروژه تا کنون از 90 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار شده است و تا پایان سال جاری تکمیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر شهرکرد، مصطفی حیدری در دومین بازدید اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و مدیران شهری به همراه جمعی از شهروندان و اصحاب رسانه با هدف اطلاع رسانی از پیشرفت فیزیکی و پروژه های عمرانی شهرداری شهرکرد، گفت: پروژه اتصال جاده نمایشگاه به میدان حضرت قمربنی هاشم (ع) سال جاری آغاز شده است، در این پروژه 40 هزار مترمربع شامل پنج هزار سرویس خاکبرداری و نخاله برداری و 64 هزار مترمکعب، خاک ریزی و دپوی شن خاکی و سنگ انفجاری انجام شد.

رییس شورای اسلامی شهرکرد در ادامه افزود: در قالب این پروژه هشت هزار و 500 مترمربع زیرسازی شامل پخش شن خاکی، سنگ انفجاری و آب و غلتک انجام شد، این طرح تا کنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اعتبارات آن به صورت امانی بوده است.

حیدری با اشاره به پروژه بقعه های آرامستان نیز اشاره و بیان کرد: شهرداری شهرکرد در راستای ساماندهی مشاغل واقع در آرامستان و ارائه هرچه بهتر خدمات به شهروندان، اقدام به احداث غرفه های خدماتی جدید ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه جاده سلامت شهرکرد تا پایان سال تکمیل می شود

پروژه جاده سلامت شهرکرد تا پایان سال تکمیل می شود