مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 15:352023-07-29اجتماعي

احتمال آبگرفتگی معابر در 15 استان/ لزوم پرهیز از کویرنوردی


سازمان هواشناسی نسبت به رگبار و رعد و برق و احتمال آبگرفتگی معابر در 15 استان و وزش باد شدید وخیزش گرد و خاک در 12 استان هشدار داد.

- سازمان هواشناسی نسبت به رگبار و رعد و برق و احتمال آبگرفتگی معابر در 15 استان و وزش باد شدید وخیزش گرد و خاک در 12 استان هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از نفوذ سامانه بارشی و رشد ابرهای همرفتی، رگبارورعدوبرق، وزش باد نسبتا شدید و احتمال بارش تگرگ از شنبه تا دوشنبه ( 7 تا 9 مرداد) خبر داد.

این شرایط جوی روز شنبه در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، غرب گلستان، شمال کردستان، زنجان، ارتفاعات استان های قزوین، البرز و تهران، شرق و جنوب فارس، یکشنبه در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، غرب گلستان، ارتفاعات استان های قزوین، البرز و تهران، جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان، دامنه و ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب و شرق فارس و دوشنبه در اردبیل، شمال استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، گیلان، مازندران، غرب گلستان، دامنه و ارتفاعات هرمزگان، جنوب و شرق فارس، دامنه و ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال آبگرفتگی معابر در 15 استان/ لزوم پرهیز از کویرنوردی

احتمال آبگرفتگی معابر در 15 استان/ لزوم پرهیز از کویرنوردی