مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 13:352023-08-19سياسي

سمن ها برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات مجلس نقش آفرینی کنند


سازمان های مردم نهاد پل ارتباط بین مردم و دولت هستند و از این جهت می توانند برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات مجلس نقش آفرینی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا لکزایی صبح شنبه در نشست با تشکل ها و سازمان های مردم نهاد شهرستان سربیشه با اشاره به فعالیت سازمان های مردم نهاد در حوزه های مختلف سلامت، فرهنگی، اجتماعی، علم و فناوری، زنان، کودکان، مذهبی، فقر زدایی و فعالیت های خبری و خیرخواهانه، اظهار کرد: سطح فعالیت سازمان های مردم نهاد در سطوح شهرستانی، استانی، ملی، منطقه ای و جهانی است.

فرماندار سربیشه با اشاره به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان در 11 اسفندماه سال جاری، افزود: تشکل های مردم نهاد در این زمینه نقش ارزنده ای داشته و با توجه به نفوذ خود در بدنه مردم می توانند موجبات اعتماد افزایی به نظام و افزایش مشارکت مردم در این رویداد بزرگ کشور را فراهم کنند.

لکزایی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بر چهار مبحث سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت تاکید داشتند و این نقش شما را در زمینه مشارکت سنگین می کند.

وی انتخابات را تجلی جمهوریت نظام دانست و اظهار کرد: همیشه مردم تعیین کننده تکلیف نظام در عرصه انتخابات بودند و دشمن نیز مثل سنوات گذشته، همه تلاش خود را برای ناامیدی مردم به کار بسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمن ها برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات مجلس نقش آفرینی کنند

سمن ها برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات مجلس نقش آفرینی کنند