مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 18:302023-07-29حوادث

نجات کودک 8 ساله از برق گرفتگی در یک هیات عزاداری در شوش


سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از نجات خادم هشت ساله یک هیات عزاداری از برق گرفتگی در شوش خبر داد.

  - ایسنا/خوزستان سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از نجات خادم هشت ساله یک هیات عزاداری از برق گرفتگی در شوش خبر داد.

  عارف شرهانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت 22:50 شب گذشته (6 مردادماه) در پی تماس با سامانه 115 و درخواست کمک برای حادثه برق گرفتگی کودک هشت ساله در موکب عزای حسینی در منطقه شهدای شوش، یک تیم تخصصی عملیاتی اورژانس به محل اعزام شدند.

وی گفت: در پی این حادثه آمبولانس کد یک شهری شوش پس از رسیدن بر بالین بیمار، با کودک بدون هیچگونه علائم حیاتی مواجه شدند و بلافاصله عملیات احیای قلبی تنفسی برای وی انجام شد.

خوشبختانه به واسطه تلاش مجدانه همکاران اورژانس، این عزادار کودک امام حسین(ع) جان دوباره گرفت.

سخنگوی اورژانس خوزستان و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: کودک پس از انجام احیا و برگشت علائم حیاتی، با حال عمومی مطلوب توسط کارشناسان اورژانس به بیمارستان نظام مافی شهر شوش تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه مواکب حسینی به صورت موقت دایر می شوند و نظارت بر رعایت تمام نکات ایمنی کمتر انجام می شود، گفت: از مسئولان هیات های مذهبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات کودک 8 ساله از برق گرفتگی در یک هیات عزاداری در شوش

نجات کودک 8 ساله از برق گرفتگی در یک هیات عزاداری در شوش