مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 22:372023-08-19سياسي

آشوری: دانشگاه پیام نور از لحاظ کیفیت آموزشی سرآمد است


نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، ابوموسی و بندرخمیر در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه پیام نور از لحاظ کیفیت آموزشی سرآمد است و وظیفه خود می دانیم با تمام توان از دانشگاه پیام نور حمایت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد آشوری نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، ابوموسی و بندرخمیر در مجلس شورای اسلامی در نشست با معاونین دانشگاه پیان نور هرمزگان در خصوص ادغام واحدهای شهرستانی این دانشگاه با سایر دانشگاه ها، گفت: با این طرح مخالفیم و با تمام توان از دانشگاه پیام نور حمایت خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور یک دانشگاه کتاب محور است و منابع این دانشگاه مورد تایید منابع علمی جهانی است، افزود: سطح علمی دانش آموختگان پیام نور نسبت به سایر دانشگاه ها بالاتر است و این امتیاز مهمی برای این دانشگاه و آینده علمی و عدالت آموزشی بشمار می رود.

آشوری تصریح کرد: دانشگاه  پیام نور مولود این انقلاب است و برکات شایانی نیز برای اقشار محروم و مختلف جامعه داشته است و ضروری است تا با توجه به تحصیل هزاران جوان این کشور در این دانشگاه، حمایت های ویژه ای از آن به عمل آمده و نقش این دانشگاه به خوبی مورد حمایت و نیز توسعه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشوری: دانشگاه پیام نور از لحاظ کیفیت آموزشی سرآمد است

آشوری: دانشگاه پیام نور از لحاظ کیفیت آموزشی سرآمد است