مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 12:102023-07-29سياسي

وزارت نیرو کمی دورتر از تهران اجازه مازوت سوزی را به نیروگاه ها می دهد


رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران گفت: وزارت نیرو کمی دورتر از تهران در زمستان اجازه مازوت سوزی را به نیروگاه ها می دهد.

- رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران گفت: وزارت نیرو کمی دورتر از تهران در زمستان اجازه مازوت سوزی را به نیروگاه ها می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی پیرهادی در آیین افتتاح 8 واحد سیار معاینه فنی خودروهای سبک شهر تهران در قالب شصت و پنجمین پویش امید و افتخار گفت: همواره یکی از مشکلات ما محدودیت مراکز معاینه فنی در شهر تهران بود و اقدامات ارزشمندی به جهت بهبود وضعیت مراکز معاینه فنی انجام شده است.

همچنین به علت عدم دسترسی ها شهروندان در صف های طولانی برای حضور در مراکز معاینه فنی می ایستادند که اکنون توسعه این خطوط باعث می شود شهروندان دسترسی راحت تر داشته باشند.

وی افزود: یکی از موضوعات در تشخیص آلایندگی ها معاینه فنی است چراکه با معاینه فنی خودروها آلایندگی تشخیص داده می شود و هرچه این مراکز افزایش یابد به کاهش آلودگی هوا کمک می شود.

بیش از 80 درصد آلایندگی ها از وسایل نقلیه سواری نشأت می گیرد و هرچه معاینه فنی دقیق صورت گیرد، می توان نسبت به کاهش این آلاینده ها اقدام کرد.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه افتتاح چندین مجموعه مرکز معاینه فنی ناشی از اهتمام مدیریت جدید معاینه فنی تهران است، افزود: ما در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت نیرو کمی دورتر از تهران اجازه مازوت سوزی را به نیروگاه ها می دهد

وزارت نیرو کمی دورتر از تهران اجازه مازوت سوزی را به نیروگاه ها می دهد