مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 09:152023-08-08اقتصادي

استفاده از ظرفیت سدها در توسعه گردشگری استان زنجان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: استفاده از ظرفیت سدها می تواند در توسعه گردشگری استان زنجان تاثیرگذار باشد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: استفاده از ظرفیت سدها می تواند در توسعه گردشگری استان زنجان تاثیرگذار باشد.

سیدسعید صفوی شامگاه دیروز (16 مردادماه) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه به دنبال استفاده از ظرفیت گردشگری رودخانه ها برای استفاده شهروندان هستیم، اظهار کرد: گردشگری آبی، ظرفیت زیادی برای ایجاد اثرات مثبت اقتصادی و اجتماعی دارد، به رونق تولید و اشتغال و اقتصاد منطقه تنوع خواهد بخشید و می تواند در کنار کشاورزی برای استان منبع خوبی جهت درآمدزایی باشد.

قطعا هدف گردشگری آب در استان زنجان کمک به توسعه جوامع محلی و استفاده پایدار از منابع و چشم اندازهای طبیعی خواهد بود.

وی افزود: ایجاد زمینه استفاده مضاعف از آب و سرمایه گذاری به عمل آمده در جهت تولید و اشتغال، ایجاد زمینه استفاده از ظرفیت ها برای ورزش ها و تفریح های آبی جهت نشاط و سلامتی مردم، توسعه مشارکت بخش خصوصی و توانمندسازی محلی در راستای حفظ منابع آب و نهایتا دستیابی به اهداف، اصول و روش های گردشگری پایدار، یعنی توسعه گردشگری بدون از بین بردن و تهدید ارزش ها و کیفیت های زیست محیطی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت سدها در توسعه گردشگری استان زنجان

استفاده از ظرفیت سدها در توسعه گردشگری استان زنجان