مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 12:352023-08-08اقتصادي

سد میرزاخانلو در شهرستان طارم امسال به مرحله بهره برداری خواهد رسید


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان گفت: پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم میزان اعتبارات شرکت آب منطقه ای زنجان در بخش طرح های عمرانی، خطوط انتقال آب و تاسیسات آبی به وضعیت مطلوبی رسید.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان گفت: پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم میزان اعتبارات شرکت آب منطقه ای زنجان در بخش طرح های عمرانی، خطوط انتقال آب و تاسیسات آبی به وضعیت مطلوبی رسید.

اکبر باقری صبح امروز (17 مردادماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طی 2 سال گذشته طرح های بلوبین و مراش فعال شده و سد بلوبین با حدود 76 درصد پیشرفت فیزیکی و سد مراش با بیش از67 درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است و سد بلوبین در شهریورماه 1403 و سد مراش در اسفندماه 1403 به مرحله آبگیری خواهد رسید.

وی ادامه داد: در راستای تسریع در اجرای این دو طرح مهم،از طریق انعقاد تفاهم نامه مالی (ماده 56) با بانک صادرات مبلغ 153 میلیارد تومان برای بلوبین و 277 میلیارد تومان هم برای مراش در نظر گرفته شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان اذعان کرد: آبرسانی از سد ایالو به شهر دندی در حال انجام است و به محض افتتاح سد ایالو که در شهریور ماه سال جاری اتفاق خواهد افتاد، خط انتقال آب این سد نیز که هم اکنون بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد به بهره برداری خواهد رسید و آب شرب شهر دندی را تامین خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد میرزاخانلو در شهرستان طارم امسال به مرحله بهره برداری خواهد رسید

سد میرزاخانلو در شهرستان طارم امسال به مرحله بهره برداری خواهد رسید