مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 10:202023-07-26پزشكي

نظارت 93 اکیپ دامپزشکی بر نذورات تاسوعا و عاشورا در خوزستان


مدیرکل دامپزشکی خوزستان از نظارت 93 اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی بر ذبح دام های نذری به صورت رایگان در استان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل دامپزشکی خوزستان از نظارت 93 اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی بر ذبح دام های نذری به صورت رایگان در استان خبر داد.

ناصر عسکری فرد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به وجود عوامل متعدد بیماری زای مشترک بین انسان و دام و لزوم پیشگیری و کنترل این نوع بیماری ها مانند تب مالت و تب خونریزی دهنده کریمه کنگو اکیپ های دامپزشکی در روزهای تاسوعا و عاشورا در سطح استان خوزستان در راستای صیانت از سلامت و بهداشت عمومی شهروندان در قالب اکیپ های نظارت بهداشتی و شرعی ثابت و سیار، فعال خواهند بود.

وی ادامه داد: اداره کل دامپزشکی خوزستان در همین راستا با سازماندهی و تجهیز 93 اکیپ ثابت و سیار متشکل از 115 نیروی کارشناس بهداشت گوشت و 40 ناظر روحانی ذبح شرعی در ایام تاسوعا و عاشورا از ساعت 7 صبح تا 14 بر سلامت دام های قربانی و معاینه لاشه دام های نذری شهروندان به صورت رایگان نظارت خواهند داشت.

مدیرکل دامپزشکی خوزستان با اشاره به فعالیت تمامی کشتارگاه های دام استان در روزهای تاسوعا و عاشورا، گفت: در این ایام تمامی کشتارگاه ها به صورت رایگان آماده ارائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت 93 اکیپ دامپزشکی بر نذورات تاسوعا و عاشورا در خوزستان

نظارت 93 اکیپ دامپزشکی بر نذورات تاسوعا و عاشورا در خوزستان