مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 11:452023-08-22سياسي

معاون دادستان کل کشور: در پیگیری حل معضلات شهری تهران عزم جدی داریم


معاون دادستان کل کشور با اشاره به نقش مدیریت شهری در تقویت نظم شهری، صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی گفت: دادستانی کل کشور در پیگیری حل معضلات شهری پایتخت عزم جدی دارد.

- معاون دادستان کل کشور با اشاره به نقش مدیریت شهری در تقویت نظم شهری، صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی گفت: دادستانی کل کشور در پیگیری حل معضلات شهری پایتخت عزم جدی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، اولین کارگروه مشترک دادستانی کل کشور با شورای شهر تهران و شورای عالی استان ها صبح امروز در شورای شهر تهران با حضور غلامعباس ترکی، معاون حقوق عامه دادستانی کل کشور و پرویز سروری، نرجس سلیمانی و مهدی عباسی از اعضای شورای شهر تهران برگزار شد.

ترکی معاون حقوق عامه دادستان کل کشور در این کارگروه با اشاره به نقش مدیریت شهری در تقویت نظم و انضباط شهری، صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی بر عزم جدی دادستانی کل کشور در پیگیری حل معضلات شهری پایتخت تاکید کرد.

معاون حقوق عامه دادستان کل کشور افزود: لازم است چارچوب و مدل مناسبی برای همکاری مدیریت شهری و نهاد دادستانی طراحی کنیم که قابل تعمیم به سراسر کشور باشد.

وی یادآورشد: در این همکاری نظام مسائل حقوق عامه در مدیریت شهری را تدوین و با تمرکز روی مسئله های مهم که دغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون دادستان کل کشور: در پیگیری حل معضلات شهری تهران عزم جدی داریم

معاون دادستان کل کشور: در پیگیری حل معضلات شهری تهران عزم جدی داریم