مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 16:402023-07-31پزشكي

موفقیت در تجاری سازی پروژه سلول درمانی در بیماری ویتیلیگو


معاون خدمات تخصصی پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی با اشاره به استفاده سالانه 240 هزار زوج نابارور از خدمات پژوهشگاه رویان از موفقیت در تجاری سازی پروژه سلول درمانی در بیماری ویتیلیگو خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از جهاد دانشگاهی، دکتر احمد وثوق در رابطه با خدمات این نهاد در حوزه درمان ناباروری و جایگاه آن در کشور اظهار کرد: از سال 1368 شروع برنامه ریزی برای راه اندازی مرکز درمان پیشرفته دانشگاهی به همت جهاددانشگاهی واحد علوم پزشکی ایران و پیگیری های زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی شروع شد و هم اکنون مرکز درمان ناباروری رویان از مراکز معتبر درمان ناباروری در جهان و کشور با پذیرش و ارائه خدمات بیش از 30 هزار زوج نابارور در سال، هم اکنون نزدیک به 240 هزار زوج در رویان تشکیل پرونده داده و مشغول درمان هستند.

وی در پاسخ به این سؤال که همواره از هزینه بالا و نبود پوشش بیمه ای مناسب به عنوان مشکلات درمان ناباروری نام برده می شود.

در این رابطه چه اقداماتی می توان اندیشید؟ اظهار کرد: در حال حاضر بیمه های پایه مثل تأمین اجتماعی، خدمات کشوری و نیروهای مسلح، خدمات درمان ناباروری را تحت پوشش قرار داده اند هرچند کفایت همه هزینه ها را نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت در تجاری سازی پروژه سلول درمانی در بیماری ویتیلیگو

موفقیت در تجاری سازی پروژه سلول درمانی در بیماری ویتیلیگو