مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 21:102023-08-08سياسي

رسایی: فسادستیزی و چشیدن طعم فقر یکی از شاخص های نماینده مجلس است


رییس کمیته انتخابات شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی، گفت: فسادستیزی هم یکی از شاخص های مهم یک نماینده ای است که باید با فساد مقابله و با شفافیت آراء تصمیمات خود را بیان کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حمید رسایی رییس کمیته انتخابات شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی (شریان) در برنامه تلویزیونی صف اول با اشاره به وظایف صداوسیما در انتخابات پیش رو گفت: صداوسیما در برابر صدها شبکه عربی که تلاش می کنند مشارکت کاهش پیدا کند، قرار دارد و صداوسیما هم تلاش می کند مشارکت افزایش پیدا کند.

وی افزود: تریبون دادن به همه احزاب و گروه هایی که درون خانواده هستند، در صداوسیما امر مطلوبی است که بیایند و در رابطه با انتخابات مطالب خود را بیان کنند.

رسایی در ادامه گفت: اگر صداوسیما حرف مردم را بدون لکنت و صراحت بزند، در مردم ایجاد امید می کند و صداوسیما باید در چارچوب انقلاب اسلامی فعالیت های خود را پیش ببرد.

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب در رابطه با انتخابات، گفت: جریانات مشهور و شناخته شده که در قالب احزاب نیستند را به صداوسیما دعوت کرد تا این ها در رابطه با انتخابات مسائل خود را بیان کنند.

رییس کمیته انتخابات شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی در ادامه گفت: انتخابات ابزار قدرت هر کشور است و هر چه مردم بیشتر در انتخابات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسایی: فسادستیزی و چشیدن طعم فقر یکی از شاخص های نماینده مجلس است

رسایی: فسادستیزی و چشیدن طعم فقر یکی از شاخص های نماینده مجلس است