مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 08:052023-08-19ورزشي

بازیگر سینما و تلوزیون: ورزش بخشی از شخصیتم است


ورزش کردن بخشی از شخصیت من است، افراد متناسب با علاقه شان فعالیتی را انجام می دهند که این فعالیت بر روی رشد شخصیت شان تاثیر گذار است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی بازیگر سینما و تلوزیون تاکید کرد: ورزش کردن بخشی از شخصیت من است، افراد متناسب با علاقه شان فعالیتی را انجام می دهند که این فعالیت بر روی رشد شخصیت شان تاثیر گذار است.

آرش مجیدی در حاشیه مسابقات پاراگلایدر قهرمانی کشور که به میزبانی کشسرای در آذربایجان شرقی برگزار شد، در گفت وگو با ایسنا در رابطه با فعالیت های ورزشی خود، اظهار کرد: این رشته ورزشی را از 18 سال گذشته آغاز کردم، پیش از پاراگلایدر با ورزش بیگانه نبودم، بسکتبال و کوهنوردی را تجربه کردم و از جایی به بعد با پاراگلایدر آشنا شده و جذب این رشته ورزشی شدم.

وی در رابطه با علاقه خود به این رشته ورزشی افزود: یک چیزهایی را نمی توان توضیح داد، عشق تعریف کردنی نیست، پاراگلایدر را هم نمی توان تعریف کرد، پرواز یکی از آرزو های انسان است و پاراگلایدر این امکان را فراهم می کند که مثل یک پرنده پرواز کنید و لذت غیرقابل وصفی دارد.

وی در پاسخ به این سوال که توصیه شما به افراد تازه کار این رشته چیست؟ گفت: هیچ چیزی مهم تر از حفظ سلامتی نیست، این ورزش به اشتباه در ذهن مردم به عنوان یک رشته پر مخاطره گنجانده شده است، یک ورزش بین المل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیگر سینما و تلوزیون: ورزش بخشی از شخصیتم است

بازیگر سینما و تلوزیون: ورزش بخشی از شخصیتم است