مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 14:352023-08-22اقتصادي

برپایی نمایشگاه صنایع دستی بانوان در باخرز


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی باخرز گفت: نمایشگاه عرضه صنایع دستی و تولیدات هنری بانوان با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه ای در این شهرستان برپا شد.

- علی خاکباز در گفت و گو با خبرگزاری فارس در باخرز اظهار کرد: نمایشگاه صنایع دستی و تولیدات هنری بانوان شهرستان باخرز با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه ای برپا شد تا محلی برای عرضه محصولات و صنایع دستی این منطقه باشد.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی باخرز افزود: این نمایشگاه دارای 15 غرفه است که تولیدات و محصولاتی در حوزه گوهرتراشی، فرت بافی، حوله بافی، کیف دوزی، گلیم بافی، ترمه دوزی، سازه های چوبی، قالی و قالیچه بافی در آنها به فروش می رسد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه صنایع دستی با هدف شناسایی هنرمندان، ایجاد بازار فروش و ارزش افزوده، معرفی توانمندی های بانوان، احیا و نمایش هنرهای بومی و جذب سرمایه در بخش صنایع و هنرهای دستی بانوان برپا شده و میزبان عموم مردم در پارک پردیس شهر باخرز است.

خاکباز بیان کرد: درحال حاضر حدود 70 نفر در 20 رشته صنایع دستی در باخرز فعالیت می کنند که عمده این رشته ها شامل حوله بافی، فرت بافی، خراطی و سازه های چوبی، گلیم بافی، سوزن دوزی و قالی بافی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه صنایع دستی بانوان در باخرز

برپایی نمایشگاه صنایع دستی بانوان در باخرز